Gå til hovedinnhold
Hjelp

Bestilling

Hvordan kan jeg bestille?Det er veldig enkelt å bestille fra oss: Etter at du har plassert de ønskede varene i handlekurven din, kan du legge inn bestillingen ved hjelp av "Kasse"-knappen.Du kan enkelt oppFortsett å leseHvordan kan jeg se mine tidligere bestillinger?Vi vil sende deg en ordrebekreftelse som viser all informasjon til hver bestilling som du legger inn hos oss. Hvis du har logget deg inn, finner du en oversikt i under "Ditt navn" Fortsett å leseBlir internasjonale ordrer også akseptert?Bestillinger lagt inn på aboutyou.no kan bare leveres til Norge utenom Svalbard og Jan Mayen. ABOUT YOU er nå også representert i Belgia, Tyskland, Estland, Latvia, Litauen, NederlFortsett å leseHva skjer etter at bestillingen min er fullført?Etter at du har lagt inn bestillingen din, vil du motta en ordrebekreftelse på e-post, som i tillegg til varene du har valgt, også inneholder fakturerings- og leveringsadressen dinFortsett å leseHva gjør jeg hvis varen jeg ønsker allerede er utsolgt?Du trenger ikke å bekymre deg, da det fortsatt er en sjanse for at du kan bestille varen du ønsker. I utgangspunktet kan vi dessverre ikke gi deg en nøyaktig uttalelse om når, og oFortsett å leseHvorfor må jeg oppgi fødselsdato når jeg bestiller?Vi ønsker å tilby deg best mulig service. Fremfor alt inkluderer dette rask og problemfri behandling av bestillingen din. Vi trenger fødselsdatoen din slik at vi alltid kan skille Fortsett å leseMå jeg opprette en kundekonto for å kunne handle hos dere?Ja, for å kunne handle hos oss, trenger du en kundekonto. Registrer deg gratis hos oss via registreringsskjemaet.Fortsett å leseKan jeg kansellere bestillingen min hvis den ikke er sendt enda?Det er mulig å kansellere bestillingen hvis den ennå ikke er har blitt behandlet på vårt lager. Lageret vårt registrerer bestillingene veldig raskt, derfor er det ofte ikke lenger Fortsett å leseKan jeg endre leveringsadressen for en bestilling som allerede er bekreftet?Dessverre er det ikke er mulig å endre leveringsadressen på et senere tidspunkt. Bestillinger behandles umiddelbart, og det er derfor dessverre ikke mulig av tekniske årsaker. HvisFortsett å leseKan jeg også bestille via telefon?Dessverre er det foreløpig ikke mulig å bestille fra oss via telefon. Vår kundeservice hjelper deg gjerne hvis du har spørsmål angående gjennomføring av en nettbestilling, en reklaFortsett å leseKan jeg også legge inn en bestilling på mobilen eller nettbrettet?Selvfølgelig kan du også bestille noe fra oss når som helst fra nettbrettet eller smarttelefonen. Bare besøk nettbutikken vår fra din mobile nettleser. Presentasjonen av nettstedetFortsett å leseFinnes det et minste bestillingsbeløp?I utgangspunktet må du ikke bestille over en bestemt sum hos oss, men det kan være en minimumsverdi for visse betalingsmåter. Du vil bli informert om dette hvis det skulle bli aktuFortsett å leseFinnes det en maksimal bestillingsverdi?I prinsippet finnes det ingen maksimumsgrense for bestillinger. Maksimumsbeløpet som varene kan bestilles for, avhenger av hvilken betalingsmåte du velger.Fortsett å lese
Kundeservice

Fant du ingen nyttige svar?

Finn svar på spørsmålene dine med et par raske klikk eller kontakt oss for ytterligere support.

Be om hjelp

Besøk vårt selvbetjeningssenter for raskt svar på de mest stillte spørsmålene eller for å skrive til oss