Gå til hovedinnhold

Kan jeg kansellere bestillingen min hvis den ikke er sendt enda?

Det er mulig å kansellere bestillingen hvis den ennå ikke er har blitt behandlet på vårt lager. Lageret vårt registrerer bestillingene veldig raskt, derfor er det ofte ikke lenger mulig å kansellere etter noen få minutter.
Den raskeste måten er å hente frem den aktuelle bestillingen i kundekontoen din og velge alternativet for å kansellere.
Vær oppmerksom på at du bare kan be om kansellering av alle varene i en bestilling. Så hvis du vil kansellere alle varene i bestillingen din, men bestillingen din var delt inn i flere planlagte leveranser, må du be om en kansellering for hver av disse planlagte leveransene.
Dessverre er det ikke mulig å kansellere enkeltvarer fra en planlagt levering.
Etter forespørselen vil du motta en egen e-post om status for kanseleringsforespørselen din.

Var dette svaret nyttig?
Tilbakemeldingene dine er viktige for oss. De hjelper oss å bli bedre.
Kundeservice

Fant du ingen nyttige svar?

Finn svar på spørsmålene dine med et par raske klikk eller kontakt oss for ytterligere support.

Be om hjelp

Besøk vårt selvbetjeningssenter for raskt svar på de mest stillte spørsmålene eller for å skrive til oss