Release-kalender for sneakers
Oppdag alle utgivelser fra sneakerSHOP ETTER PASSFORM
SHOP ETTER KATEGORIER
SHOP ETTER KATEGORIER
Hvorfor må jeg oppgi fødselsdato når jeg bestiller?
Vi ønsker å tilby deg best mulig service. Fremfor alt inkluderer dette rask og problemfri behandling av bestillingen din. Vi trenger fødselsdatoen din slik at vi alltid kan skille deg tydelig fra andre kunder som muligens har samme navn som deg, og som bevis på at du er myndig.
Var dette svaret nyttig?
Tilbakemeldingene dine er viktige for oss. De hjelper oss å bli bedre.
Finn flere svar her
Hvordan kan jeg bestille?
Hvordan kan jeg se mine tidligere bestillinger?
Blir internasjonale ordrer også akseptert?
Hva skjer etter at bestillingen min er fullført?
Hva gjør jeg hvis varen jeg ønsker allerede er utsolgt?
Må jeg opprette en kundekonto for å kunne handle hos dere?
Kan jeg kansellere bestillingen min hvis den ikke er sendt enda?
Finn flere svar her
Hvordan kan jeg bestille?
Hvordan kan jeg se mine tidligere bestillinger?
Blir internasjonale ordrer også akseptert?
Hva skjer etter at bestillingen min er fullført?
Hva gjør jeg hvis varen jeg ønsker allerede er utsolgt?
Må jeg opprette en kundekonto for å kunne handle hos dere?
Kan jeg kansellere bestillingen min hvis den ikke er sendt enda?
Kundeservice
Fant du ingen nyttige svar?
Finn svar på spørsmålene dine med et par raske klikk eller kontakt oss for ytterligere support.
Be om hjelp
Besøk vårt selvbetjeningssenter for raskt svar på de mest stillte spørsmålene eller for å skrive til oss