SHOP ETTER PASSFORM
Toppmerker
SHOP ETTER KATEGORIER
SHOP ETTER KATEGORIER
Hvordan kan jeg bestille?
Det er veldig enkelt å bestille fra oss: Etter at du har plassert de ønskede varene i handlekurven din, kan du legge inn bestillingen ved hjelp av "Kasse"-knappen.
Du kan enkelt opprette en kundekonto for dette under bestillingsprosessen, du blir da automatisk logget inn.
Deretter blir du ført gjennom bestillingsprosessen i tre trinn (adresse - betalingsmåte - bekreftelse), og du kan fullføre bestillingen.
Dessverre kan du ikke bestille hos oss uten å registrere en kundekonto.
Var dette svaret nyttig?
Tilbakemeldingene dine er viktige for oss. De hjelper oss å bli bedre.
Finn flere svar her
Hvordan kan jeg se mine tidligere bestillinger?
Blir internasjonale ordrer også akseptert?
Hva skjer etter at bestillingen min er fullført?
Hva gjør jeg hvis varen jeg ønsker allerede er utsolgt?
Hvorfor må jeg oppgi fødselsdato når jeg bestiller?
Må jeg opprette en kundekonto for å kunne handle hos dere?
Kan jeg kansellere bestillingen min hvis den ikke er sendt enda?
Finn flere svar her
Hvordan kan jeg se mine tidligere bestillinger?
Blir internasjonale ordrer også akseptert?
Hva skjer etter at bestillingen min er fullført?
Hva gjør jeg hvis varen jeg ønsker allerede er utsolgt?
Hvorfor må jeg oppgi fødselsdato når jeg bestiller?
Må jeg opprette en kundekonto for å kunne handle hos dere?
Kan jeg kansellere bestillingen min hvis den ikke er sendt enda?
Kundeservice
Fant du ingen nyttige svar?
Finn svar på spørsmålene dine med et par raske klikk eller kontakt oss for ytterligere support.
Be om hjelp
Besøk vårt selvbetjeningssenter for raskt svar på de mest stillte spørsmålene eller for å skrive til oss