Release-kalender for sneakers
Oppdag alle utgivelser fra sneakerSHOP ETTER PASSFORM
SHOP ETTER KATEGORIER
SHOP ETTER KATEGORIER
Hjelp
Retur og refusjon
Hvordan sender jeg en retur?I tillegg til leveringsslippen legger vi også alle nødvendige returdokumenter med i hver forsendelse. For å returnere en vare bruker du returklistremerket og returslippen.
I unntakFortsett å leseHvor lang tid tar det vanligvis før jeg får refusjonen for varene som jeg har returnert til dere?Så snart vi har mottatt returen din og sjekket den, blir fakturabeløpet refundert til deg innen 14 dager via samme betalingsmåte som du valgte når du la inn bestillingen.Fortsett å leseEr det mulig å bytte en returnert vare direkte?Et direkte bytte av en returnert vare er dessverre ikke mulig. Så snart vi har mottatt og sjekket varen du har returnert, vil du få tilbakebetalt beløpet på samme betalingsmåte somFortsett å leseFår jeg refundert fraktkostnadene om jeg returnerer bestillingen min?Om du returnerer hele bestillingen din, får du full refusjon. Dette gjelder også for fraktkostnadene.Fortsett å leseKan du ikke se returen din i ordresammendraget?Etter at du har levert pakken til ombudet ditt, kan du se status for returen i ordreoversikten din. Vær oppmerksom på at det kan ta litt tid før dette blir registrert i profilen diFortsett å leseHva gjør jeg hvis varen min ble skadet under transport?Hvis en artikkel som du har mottatt fra oss er skadet, kan du selvfølgelig oppgi dette som årsak til returen og sende den tilbake til oss gratis sammen med returseddelen. Du finnerFortsett å leseHvordan kan jeg reklamere på en vare?Hvis en artikkel levert av oss ikke er i orden, kan du selvsagt returnere varen gratis til oss med returslippen. Du finner all informasjon om retur under "Hvordan sender jeg en retFortsett å leseMå jeg betale for frakten når jeg sender en retur til dere?Nei, vi betaler for frakten når du sender varer i retur til oss.Fortsett å leseHvor lenge kan jeg returnere en vare?Hos oss kan du returnere varene dine i 100 dager etter at du har mottatt bestillingen din. Mer informasjon om angreretten finner du i våre generelle vilkår og betingelser.Fortsett å leseJeg har ikke lenger en returetikett. Hvordan kan jeg få en ny?Du kan enkelt laste ned disse dokumentene fra kundekontoen din og skrive dem ut: 1. Logg deg inn på kundekontoen med e-postadressen og passordet ditt.2. Klikk på "Ditt navn" i den Fortsett å leseVil jeg motta en bekreftelse på at returen er mottatt?Ja, du vil motta en returbekreftelse fra oss på e-post etter at vi har mottatt returen.
Vær oppmerksom på at returnerte produkter behandles separat, og at du derfor kan motta flereFortsett å leseHvordan får jeg pengene mine tilbake?Du vil alltid motta en refusjon via den betalingsmåten som du valgte når du la inn bestillingen. Hvis du betalte med kredittkort, vil vi tilbakebetale beløpet til kredittkortkontoeFortsett å leseTil hvilken adresse skal jeg sende returen?Den nøyaktige leveringsadressen som returen skal sendes til, blir automatisk trykt på returetiketten. Du kan finne returetiketten på følgeseddelen som fulgte med leveransen.
Hvis dFortsett å lese
Kundeservice
Fant du ingen nyttige svar?
Finn svar på spørsmålene dine med et par raske klikk eller kontakt oss for ytterligere support.
Be om hjelp
Besøk vårt selvbetjeningssenter for raskt svar på de mest stillte spørsmålene eller for å skrive til oss