Release-kalender for sneakers
Oppdag alle utgivelser fra sneakerSHOP ETTER PASSFORM
SHOP ETTER KATEGORIER
SHOP ETTER KATEGORIER
Hva gjør jeg hvis varen jeg ønsker allerede er utsolgt?
Du trenger ikke å bekymre deg, da det fortsatt er en sjanse for at du kan bestille varen du ønsker. I utgangspunktet kan vi dessverre ikke gi deg en nøyaktig uttalelse om når, og om en artikkel vil være tilgjengelig igjen. Vi vil imidlertid gjerne sende deg en påminnelse straks varen din er tilbake i vårt sortiment.
For å gjøre dette åpner du varens detaljside og velger størrelsen du vil ha. I neste trinn kan du skrive inn e-postadressen din slik at du automatisk vil motta et varsel fra oss straks artikkelen er tilgjengelig igjen.
Var dette svaret nyttig?
Tilbakemeldingene dine er viktige for oss. De hjelper oss å bli bedre.
Finn flere svar her
Hvordan kan jeg bestille?
Hvordan kan jeg se mine tidligere bestillinger?
Blir internasjonale ordrer også akseptert?
Hva skjer etter at bestillingen min er fullført?
Hvorfor må jeg oppgi fødselsdato når jeg bestiller?
Må jeg opprette en kundekonto for å kunne handle hos dere?
Kan jeg kansellere bestillingen min hvis den ikke er sendt enda?
Finn flere svar her
Hvordan kan jeg bestille?
Hvordan kan jeg se mine tidligere bestillinger?
Blir internasjonale ordrer også akseptert?
Hva skjer etter at bestillingen min er fullført?
Hvorfor må jeg oppgi fødselsdato når jeg bestiller?
Må jeg opprette en kundekonto for å kunne handle hos dere?
Kan jeg kansellere bestillingen min hvis den ikke er sendt enda?
Kundeservice
Fant du ingen nyttige svar?
Finn svar på spørsmålene dine med et par raske klikk eller kontakt oss for ytterligere support.
Be om hjelp
Besøk vårt selvbetjeningssenter for raskt svar på de mest stillte spørsmålene eller for å skrive til oss