Release-kalender for sneakers
Oppdag alle utgivelser fra sneakerSHOP ETTER PASSFORM
SHOP ETTER KATEGORIER
SHOP ETTER KATEGORIER
Jeg har ikke lenger en returetikett. Hvordan kan jeg få en ny?
Du kan enkelt laste ned disse dokumentene fra kundekontoen din og skrive dem ut:
1. Logg deg inn på kundekontoen med e-postadressen og passordet ditt.
2. Klikk på "Ditt navn" i den øverste linjen.
3. Velg "kundekonto".
4. Fra oversikten velger du bestillingen du vil returnere varen fra.
5. Merk den aktuelle artikkelen og klikk på "Returer".
6. Klikk på "Fortsett til bekreftelsessiden" for å laste ned og skrive ut returslippen og returetiketten.
Hvis du trenger hjelp med dette eller nedlastingen ikke er tilgjengelig, kan du kontakte oss i kundeservicen.
Fakturabeløpet vil bli refundert til deg, etter at vi har sjekket varene. Du vil få returen via betalingsmåten du valgte når du la inn bestillingen.
Var dette svaret nyttig?
Tilbakemeldingene dine er viktige for oss. De hjelper oss å bli bedre.
Finn flere svar her
Hvordan sender jeg en retur?
Hvor lang tid tar det vanligvis før jeg får refusjonen for varene som jeg har returnert til dere?
Er det mulig å bytte en returnert vare direkte?
Får jeg refundert fraktkostnadene om jeg returnerer bestillingen min?
Kan du ikke se returen din i ordresammendraget?
Hva gjør jeg hvis varen min ble skadet under transport?
Finn flere svar her
Hvordan sender jeg en retur?
Hvor lang tid tar det vanligvis før jeg får refusjonen for varene som jeg har returnert til dere?
Er det mulig å bytte en returnert vare direkte?
Får jeg refundert fraktkostnadene om jeg returnerer bestillingen min?
Kan du ikke se returen din i ordresammendraget?
Hva gjør jeg hvis varen min ble skadet under transport?
Kundeservice
Fant du ingen nyttige svar?
Finn svar på spørsmålene dine med et par raske klikk eller kontakt oss for ytterligere support.
Be om hjelp
Besøk vårt selvbetjeningssenter for raskt svar på de mest stillte spørsmålene eller for å skrive til oss