Gå til hovedinnhold

Jeg har ikke lenger en returetikett. Hvordan kan jeg få en ny?

Du kan enkelt laste ned disse dokumentene fra kundekontoen din og skrive dem ut:
1. Logg deg inn på kundekontoen med e-postadressen og passordet ditt.
2. Klikk på "Ditt navn" i den øverste linjen.
3. Velg "kundekonto".
4. Fra oversikten velger du bestillingen du vil returnere varen fra.
5. Merk den aktuelle artikkelen og klikk på "Returer".

6. Klikk på "Fortsett til bekreftelsessiden" for å laste ned og skrive ut returslippen og returetiketten.

Hvis du trenger hjelp med dette eller nedlastingen ikke er tilgjengelig, kan du kontakte oss i kundeservicen.

Fakturabeløpet vil bli refundert til deg, etter at vi har sjekket varene. Du vil få returen via betalingsmåten du valgte når du la inn bestillingen.

Var dette svaret nyttig?
Tilbakemeldingene dine er viktige for oss. De hjelper oss å bli bedre.
Kundeservice

Fant du ingen nyttige svar?

Finn svar på spørsmålene dine med et par raske klikk eller kontakt oss for ytterligere support.

Be om hjelp

Besøk vårt selvbetjeningssenter for raskt svar på de mest stillte spørsmålene eller for å skrive til oss