Gå til hovedinnhold

Kan du ikke se returen din i ordresammendraget?

Etter at du har levert pakken til ombudet ditt, kan du se status for returen i ordreoversikten din. Vær oppmerksom på at det kan ta litt tid før dette blir registrert i profilen din.

I enkelte unntakstilfeller kan det imidlertid hende at vi ikke har tilgang til sporingsinformasjon for returen din. Dette kan skyldes følgende:

- Du har ikke brukt returetiketten som fulgte med bestillingen din, men i stedet skrevet ut din egen etikett fra kontoen din eller med hjelp fra vår kundeservice.

- For enkelte produkter og varer har vi betrodde partnere som leverer for oss. Hvis forsendelsen din ble sendt med en av disse partnerne, har vi dessverre ikke tilgang til informasjon om returstatusen din.

Var dette svaret nyttig?
Tilbakemeldingene dine er viktige for oss. De hjelper oss å bli bedre.
Kundeservice

Fant du ingen nyttige svar?

Finn svar på spørsmålene dine med et par raske klikk eller kontakt oss for ytterligere support.

Be om hjelp

Besøk vårt selvbetjeningssenter for raskt svar på de mest stillte spørsmålene eller for å skrive til oss