Gå til hovedinnhold

Hvorfor må jeg logge inn for å laste ned vedlegg fra kundeservice?

For å beskytte dataene dine best mulig, har vi forbedret sikkerheten for vedleggene våre. Dette betyr at du nå må logge på CRM-verktøyet vårt, Zendesk, for å se supportforespørslene dine og laste ned vedlegg.

Hvorfor denne endringen?

Enkelt sagt: Personvernet ditt er viktig for oss! Dette tiltaket gjør det mulig for oss å beskytte personopplysningene dine bedre mot uautorisert tilgang.

 

Var ikke dataene mine sikre før?

Dataene dine var sikre før, men vi forbedrer kontinuerlig systemene våre for å sikre at dataene dine er beskyttet og tilpasse oss det stadig skiftende sikkerhetslandskapet. Dette nye påloggingskravet gir et ekstra sikkerhetslag som beskytter personvernet ditt ytterligere. Det minimerer risikoen for uautorisert tilgang og sikrer at bare du har tilgang til den sensitive informasjonen din.

 

Hva må jeg gjøre nå?

Tidligere kunne du åpne vedlegg direkte i e-postvarslene dine. Nå finner du en lenke der som tar deg til påloggingen til hjelpesenteret vårt. Logg inn der for å laste ned vedlegget på en sikker måte.

 

Hvordan kan jeg se vedleggene mine nå?

1. Klikk på lenken i e-postvarslingen din.
2. Du blir omdirigert til påloggingssiden for hjelpesenteret. Her kan du logge inn:
1️⃣ logge på en eksisterende konto.
2️⃣ Tilbakestille passordet ditt.
3️⃣ Registrere en ny konto.

 

3. Når du har logget inn, kan du se serviceforespørslene dine og laste ned vedlegget.

 

Hva mer kan jeg gjøre i hjelpesenteret?

  • Se eldre forespørsler: Du har tilgang til tidligere og nåværende forespørsler, slik at du når som helst kan gå gjennom historikken for kommunikasjonen med vår kundeservice.
  • Følg med på statusen til forespørslene dine: Du kan se den nåværende behandlingsstatusen for sakene dine og til og med markere dem som løst.

Var dette svaret nyttig?
Tilbakemeldingene dine er viktige for oss. De hjelper oss å bli bedre.
Kundeservice

Fant du ingen nyttige svar?

Finn svar på spørsmålene dine med et par raske klikk eller kontakt oss for ytterligere support.

Be om hjelp

Besøk vårt selvbetjeningssenter for raskt svar på de mest stillte spørsmålene eller for å skrive til oss