Gå til hovedinnhold

Hvordan returnerer jeg en artikkel som er kjøpt via Klarna?

Vi legger ved alle nødvendige returdokumenter i hver pakke. Bruk returetiketten og returdokumentet for å returnere en vare.

I noen tilfeller kan bestillingen din sendes i flere pakker. Når du returnerer varer, er det viktig at du kun legger til varer som er oppført på leveringsdokumentet. Ellers kan både behandlingen av returen din og refusjonen ta lengre tid. Å returnere mer enn én pakke medfører ingen ekstra kostnader for deg.

Slik gjør du:
1. Sørg for å legge varen med originalemballasjen i pakken.
2. Legg ved returdokumentet i pakken.
3. Fest returetiketten på den forseglede pakken.
4. Lever pakken på din nærmeste pakkebutikk eller postkontor.
5. Informer Klarna om returen din. Du kan enkelt gjøre dette i ABOUT YOU-appen under 'bestillinger', eller i Klarna-appen / på klarna-nettsiden (https://app.klarna.com/login)

Ettersom Klarna er vår eksterne samarbeidspartner, kan vi fra ABOUT YOU ikke gjøre noen endringer på fakturaene dine. Ved å informere Klarna om returen din, trenger du ikke bekymre deg for mulige påminnelsesgebyrer på fakturaen. Din faktura vil være på vent til vi har behandlet returen din.

I tilfelle du trenger ytterligere hjelp med prosessen, klikker du på "Nei, jeg trenger fortsatt hjelp" for å kontakte oss.

Var dette svaret nyttig?